۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۱

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان:

انهدام باند ادوات موسیقی در سمنان/ ۹۷دستگاه پیانو کشف شد

انهدام باند ادوات موسیقی در سمنان/ ۹۷دستگاه پیانو کشف شد

سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند ادوات موسیقی قاچاق در سمنان خبر داد و گفت:  ۹۷ دستگاه پیانو از این باند کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید علی میر احمدی ظهر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان و استان تهران باند سازمان یافته قاچاق کالا حاوی ادوات موسیقی منهدم شد، ابراز داشت: این باند قصد انتقال پیانو از بوشهر به سمت مرکز کشور را داشتند.

وی ضمن بیان اینکه قاچاقچیان در اقدام خود ناکام ماندند، افزود: پلیس موفق به شناسایی و توقیف هفت خودرو شوتی، سه خودرو راه پاک کن و یک خاور شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه در بازرسی از خودروهای شوتی ۹۷ دستگاه پیانو کشف و ضبط شدند، ابراز داشت: این محموله فاقد مدارک لازم گمرکی و همگی قاچاق بودند.

میر احمدی در ادامه تصریح کرد: عوامل اجرایی این باند شامل ۹ راننده خودرو شوتی، یک گرداننده باند، یک راننده خاور و یک انباردار دستگیر و برای ادامه سیر قانونی به دستگاه قضا معرفی شدند.

وی ضمن بیان اینکه ارزش این محموله بنا به نظر کارشناسان امر ۱۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: با هر گونه مصادیق قاچاق کالا که بخواهد به اقتصاد کشور ضربه وارد کند، قطعاً به طور جد برخورد خواهد شد.

کد خبر 6119365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha